2007-10-09

Syrafritt

Vad är egentligen syrafritt? Jo, det är ju såhär med foton att de förstörs av syra helt enkelt. Om du förvarar dina foton på fel sätt kommer de se ut som mina foton från barndomen. Dvs helt förstörda. Röda och fula. Gula och bleknade.
Men idag är vi så himla intelligenta att vi har tagit fram en massa scrapmaterial som är syrafritt så det inte ska förstöra våra fina album.

Är man en wild-n-crazy-scrappare så struntar man i det här. Det gör jag ibland. För ibland är det inte bevarandet av vackra kort som är poängen utan helt enkelt skapandet som är viktigt. Då spelar det kanske ingen roll om det är lite syrahaltiga saker med på min LO.

Se bara här. Den här gjorde jag till en utmaning där man skulle använda 5 olika saker ifrån köket. Jättekul hade jag!

Inga kommentarer: