2007-10-09

Gummistämplar

Jag är ingen gummistämplare och jag är helt säker på att min lilla förklaring är allt annat än vad gummistämplarproffsen skulle kalla bra. Men här kommer den i alla fall.

Det är helt enkelt en stämpel i gummi. Denna kan vara monterad eller omonterad. En monterad stämpel sitter oftast fast på en träkloss och tar således ganska mycket utrymme. En omonterad stämpel kommer som enbart en liten gummibit. Denna gummibit sätter du själv fast på en bit EZ-mount som sedan fäster på ett akrylblock. Om och om igen. När fästförmågan minskar så diskar man bara av sin stämpel i lite varmt vatten och diskmedel så blir den kladdig och bra igen.

SJälv har jag tre eller fyra gummistämplar. Det finns folk som har tre eller fyra..... TUSEN gummistämplar. Säkert de som har 30000 också... men jag tänker inte låtsas om dem. ;)

Inga kommentarer: